3 клас
Вимоги програми.
· Практичні
ознайомлення школярів із поняттями "прикнижна анотація",
"відомості про письменника".
· Формування умінь
самостійно ознайомлюватися з новою книжкою з опорою на позатекстову інформацію,
вміщену на обкладинці, титульному аркуші, у прикнижній анотації, передмові та
ін.
· Формування в учнів
самостійно добирати і читати дитячі книжки за темами, рекомендованими вчителем.
· Формування умінь
самостійно орієнтуватись у групі дитячих книжок, розташованих на книжковій
виставці.
· Формування умінь
здійснювати пошук потрібної книжки у відкритому фонді, а також за допомогою
Інтернет-ресурсів бібліотеки (за допомогою вчителя).
· Формування умінь
складати найпростішу анотацію на прочитану книжку (усно, з допомогою вчителя)
· Формування умінь
самостійно користуватися довідковою літературою (дитячими енциклопедіями, словниками
тощо).
· Розвиток у школярів
умінь самостійно читати дитячу періодику. Практичне ознайомлення з поняттями
"число журналу", "рік видання", "примірник",
"комплект".
· Виховання у школярів
культури спілкування під час колективного обговорення прочитаних творів (умінь
слухати думки, міркування однолітків, із повагою ставитись до міркувань,
суджень, які не збігаються із власними; бути толерантними під час діалогу,
колективної дискусії та ін.)
№ п/п |
Дата |
Тема |
К-ть год |
Відповідальний/QR-код, посилання |
1 |
|
Структура книжки. |
1 |
Бібліотекар |
2 |
|
Знайомство
з книгою |
1 |
|
3 |
|
Самостійний вибір книг за
темою. |
1 |
Бібліотекар |
4 |
|
Книжкова виставка. Її
призначення. |
1 |
http://vyshneve-sch3-bibl.kiev.sch.in.ua/podii_masovi_zahodi/vistavki/ |
5 |
|
Пошук книг у відкритому фонді
бібліотеки. Пошук книг в Інтернеті. |
1 |
Бібліотекар |
6 |
|
Анотація до
прочитаної книги. |
1 |
бібліотекар |
7 |
|
Довідкова книга. |
1 |
|
8 |
|
Бібліотечний урок-ілюстрація
«Хто, ці чудові чародії!» |
1 |
|
9 |
|
Підсумковий обмін думками
"Сторінками улюблених книг". |
1 |
Бібліотекар |
Немає коментарів:
Дописати коментар