2 клас
Вимоги програми.
· Практичні
ознайомлення учнів із книгознавчими поняттями: титульний аркуш, передмова,
зміст, умовні графічні позначки, виноска, збірка авторська, збірка тематична.
· Розвиток умінь
самостійно знаходити потрібний твір за змістом (переліком) творів. Формування
умінь розрізняти дитячі книжки за типом видання.
· Формування умінь
орієнтуватися у групі дитячих книжок.
· Формування умінь
добирати книжки на певну тему дитячого читання.
· Ознайомлення учнів
із розстановкою книжок у відкритому фонді дитячої бібліотеки.
· Ознайомлення учнів
із видами бібліотечно-бібліографічної допомоги: рекомендаційним списком дитячої
літератури, книжковою виставкою (авторською, тематичною).
· Практичне
ознайомлення учнів із поняттям "абонемент" та роботою бібліотекаря на
абонементі.
№ п/п |
Дата |
Тема |
К-ть год. |
Відповідальний/QR-код, посилання |
1 |
|
Екскурсія до дитячої
(шкільної) бібліотеки. Абонемент. Читальна зала. |
1 |
Бібліотекар |
2 |
|
Основні елементи книги.
Книгознавчі поняття. |
1 |
Бібліотекар |
3 |
|
Види і типи дитячих книг. |
1 |
Бібліотекар |
4 |
|
Правила користування бібліотекою |
1 |
|
5 |
|
Самостійний вибір книг в
бібліотеці. |
1 |
Бібліотекар |
6 |
|
Бібліотечно -бібліографічна
допомога в бібліотеці. |
1 |
Бібліотекар |
7 |
|
Бібліотекар і читач |
1 |
|
8 |
|
Підсумкова творча вікторина "Кращий
друг не підведе, завжди з книжкою прийде" |
1 |
Немає коментарів:
Дописати коментар