Шукати в цьому блозі

понеділок, 26 вересня 2022 р.

Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек


 

План про проведення Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек:

Кількість заходів

 клас який приймає участь

1

 Конкурс віршів: «Моя незламна Україна»

         3

2

 Інтерактивна гра «Цікаві факти про козаків»

7

3

 Колаж:  «Цікаві факти про українську мову», «Українські прислів’я та приказки», «З історії слів», «Країна мовних цікавинок»;

        4-А

4

 Слайд-презентації: «Мандрівка в Країну писемності», «Українські поети – захисники Вітчизни»;

5

5

 Демонстрація тематичних відеороліків;  народознавчі вечори: «Національна самоідентичність і народні традиції українців», «У звичаях, традиціях народу ти душу України впізнавай», «Українці, які прославили і прославляють нашу державу»;

8-А

6

Віртуальна інтерактивна виставка «Козаки та казки» можно почитати або послухати казку онлайн, зібрати пазл і виконати цікаву вправу

6-А

7

Анімаційні серіали «Моя країна Україна» дивитися онлайн

1-9 

 


тематичні відеороліки:





               Гра "Цікаві факти про козаків"




Анімаційні серіали «Моя країна Україна» дивитися онлайн








Конкурс віршів "Моя незламна Україна"



 Довгий Давид 3 клас



                                                  Бугайова Марія 3 клас





"Цікаві факти про українську мову"

Дорол Софія 4-А клас





 Віртуальна інтерактивна виставка «Козаки та казки» можно почитати або послухати казку онлайн, зібрати пазл і виконати цікаву вправу.






Немає коментарів:

Дописати коментар