9 клас
Основні
завдання.
· Розширити знання
учнів про історію української писемності, прищепити любов і повагу до
історичних надбань культури і науки.
· Поглибити
та закріпити навички роботи учнів з літературою з питань мистецтва.
· Формувати
в учнів визначати головне, поділяти текст на логічно закінчені частини,
порівнювати, узагальнювати, робити висновки в процесі користування навчальною,
довідковою та додатковою літературою; навчити правильно оформляти реферати,
доповіді, конспекти.
№ п/п |
Дата |
Тема |
К-ть годин |
Відповідальний/QR-код, посилання |
1 |
|
Писемні пам’ятки України. |
1 |
|
2 |
|
Книжки з мистецтва і про
мистецтво. |
1 |
Бібліотекар |
3 |
|
Методи самостійної роботи з
книгою. |
1 |
|
4 |
|
Підсумкова конференція
"Книги в моєму житті". |
1 |
Бібліотекар |
Основні
завдання.
· Дати поняття про бібліографію, її призначення, формувати
в школярів глибокі знання про книгу, про видову різноманітність друкованих
джерел; навчити школярів складати анотацію до книги; розвивати увагу, пам’ять,
мислення, зв’язне мовлення.
· Ознайомити
учнів з бібліографічними покажчиками; розвивати уміння і навики складати списки
рекомендованої літератури.
· Розвивати
особистісні мотиви щодо оволодіння основами інформаційної культури, що
забезпечить здатність до саморозвитку та активізації пізнавальної діяльності в
інформаційному суспільстві.
№ п/п |
Дата |
Тема |
К-ть годин |
Відповідальний/QR-код, посилання |
1 |
|
Бібліографія. Анотація. |
1 |
|
2 |
|
Бібліотечно-бібліографічні
засоби пошуку літератури. Робота із бібліографічним покажчиком |
1 |
|
3 |
|
Комп’ютерна бібліотека. |
1 |
Бібліотекар |
4 |
|
Дискусія "Книга чи
Інтернет". |
1 |
Додаткові
заняття бібліосвіт.
Основні
завдання.
· Розширити знання
учнів про критико-літературознавчі видання, навчити користуватися критичною
літературою.
· Поглибити
систему знань школярів з основ інформаційної культури; формувати конкретні
уміння й навички роботи з комп’ютерною технікою; ознайомлення учнів з системою
автоматизації бібліотек – ІРБІС, пакетом програм "Бібліограф".
· Сприяти
усвідомленню учнями ролі шкільної бібліотеки у навчанні; формувати вміння
висловлювати власну думку.
· Систематизувати
знання та вміння школярів в процесі оволодіння основами інформаційної культури
та узагальнити вивчене.
№ п/п |
Дата |
Тема |
К-ть годин |
Відповідальний/QR-код, посилання |
1 |
|
Критико-літературознавчі
видання та робота з ними. |
1 |
Бібліотекар |
2 |
|
Книга і комп'ютер: сучасне і майбутнє |
1 |
|
3 |
|
Твір-роздум на одну із тем: - "Якою
я бачу шкільну бібліотеку на сучасному етапі"; - "Бібліотеки
майбутнього". |
1 |
Бібліотекар |
4 |
|
Підсумкова конференція
"Мистецтво бути читачем". Аналіз та обговорення робіт. Висновки. |
1 |
Немає коментарів:
Дописати коментар