5 клас
Основні
завдання.
· Ознайомити учнів
з основними історичними етапами виникнення книги та бібліотеки.
· Розширити
знання дітей про довідкову літературу; навчити користуватись енциклопедіями,
різними видами словників; виховувати дбайливе ставлення до книг.
· Сформувати у
школярів уміння самостійно вести "щоденник читача", визначати
жанр твору, головних героїв, коротко передавати зміст прочитаного.
· Визначити,
яке місце у житті учнів посідає книга, виховати у дітей повагу і
любов до книги, зацікавити їх читанням.
№ п/п |
Дата |
Тема |
К-ть год |
Відповідальний/QR-код, посилання |
|
1 |
|
Книги і бібліотеки різних
віків і народів. |
1 |
Бібліотекар |
|
2 |
|
Дитячі енциклопедії. |
1 |
Бібліотекар |
|
3 |
|
Твої друзі – словники. |
1 |
||
4 |
|
Щоденник читача. |
1 |
|
|
5 |
|
Захист читацького формуляра. |
1 |
Бібліотекар |
|
6 |
|
Літературна гра-подорож
"Країна, якої немає на карті". |
1 |
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар